دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

نوشته شده توسط مسئول it | دسته‌بندی نشده | شنبه 19 سپتامبر 2020 4:51 ق.ظ

گرفتگی لوله فاضلاب یکی از آن اتفاقاتی است که به صورت روزمره ممکن است در منزل رخ دهد. این اتفاق برای اکثر خانمهای خانه دار اتفاقی ناخوشایند می باشد چرا که سبب می شود در موارد گرفتگی‌های شدید باعث کثیف شدن وسایل منزل شود. در هر صورت با شناخت علت های آن می‌توانیم از بروز آن جلوگیری کنیم ما در اینجا سعی داریم علت های گرفتگی لوله های فاضلاب را بیان کنیم تا شما آنها را شناخته و از بروز آن جلوگیری کنید .

البته می‌توانید برای بررسی علت های بیشتر در گرفتگی لوله ها به مقاله علت گرفتگی لوله فاضلاب در سایت برچسب مراجعه کنید تا اطلاعات کامل تری به دست آورید.

گرفتگی لوله فاضلاب به علت وارد شدن مصالح ساختمانی در چاه

معمولاً در هنگام ساخت منزل و یا ترمیم آن ممکن است مقداری از مصالح ساختمانی مثل سیمان یا گچ وارد لوله فاضلاب شده و سبب گرفتگی لوله فاضلاب شود لذا باید برای جلوگیری از آن ورودی های لوله های فاضلاب را با کیسه یا وسایل دیگر خوب پوشاند.
معمولاً برای برطرف کردن و رفع مسدود شدن لوله فضلاب با مصالح ساختمانی باید با خدمات لوله بازکنی تماس گرفته شود که خوشبختانه سایت “برچسب barchasb” ارائه خدمات لوله بازکنی به هم شهریان عزیز در تهران می باشد.

گرفتگی لوله فاضلاب با سیمان
سیمان و مصالح ساختمانی میتوانند علت شایعی در گرفتگی لوله فاضلاب در هنگام ساخت و بازسازی منزل باشند.

افتادن اشیا سبب گرفتگی لوله فاضلاب می شود

در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی باید مراقب باشیم تا اشیایی مثل موبایل دسته کلید و موارد دیگر که همراهتان است داخل چاه فاضلاب نیفتند چرا که همین اشیا باعث بروز گرفتگی لوله فاضلاب می‌شوند که می توانید برای جلوگیری از گرفته شدن لوله فاضلاب به علت افتادن اشیا داخل آن قبل از استفاده از سرویس بهداشتی وسایل همراه خود را در جایی بیرون از سرویس بهداشتی قرار دهید و با خود به داخل توالت نبریم.

مسدود شدن لوله فاضلاب با دستمال توالت

یکی از علت های شایع در گرفتگی لوله فاضلاب توالت ها انداختن دستمال توالت در چاه توالت می باشد چراکه دستمال کاغذی بعد از خیس شدن داخل سیفون باقی می ماند و مانند فیلتر عمل کرده و به مرور زمان سفت می شوند که همین امر سبب گرفتگی لوله می‌شود لذا باید دقت کرد که حتماً دستمال توالت را در سطل مخصوص آن قرارداد.

گرفتگی لوله فاضلاب با دستمال توالت
دستمال توالت میتواند عامل موثری در گرفتگی لوله فاضلاب باشد

نفوذ ریشه درخت در ورودی چاه فاضلاب

ممکن است شما تمام موارد جلوگیری از گرفتگی چاه فاضلاب را رعایت کنید ولی با این وجود دچار گرفتگی چاه فاضلاب شوید و لازم داشته باشید با خدمات لوله بازکنی تماس بگیرید در این صورت ممکن است علت گرفتگی لوله فاضلاب منزل شما نفوذ ریشه درختان در چاه فاضلاب و خروجی لوله های فاضلاب باشد که در این صورت اگر از چاه فاضلاب استفاده می کنید لازم است درب چاه را برداشته و لوله ها را بازدید کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]


0 نظر »

No comments yet.

RSS برای نظرات بازتاب کنید

نظر بدهید