باز کردن لوله با تلمبه دستی

نوشته شده توسط مسئول it | دسته‌بندی نشده | سه‌شنبه 13 اکتبر 2020 4:54 ق.ظ

یکی از مشکلاتی که خانم های خانه دار با آن برخورد می کنند این است که ممکن است در طول روز با گرفتگی لوله فاضلاب سینگ و یا روشویی و کفشورهای روبرو شوند، یکی از راه های ساده برای برطرف کردن این گرفتگی ها، باز کردن لوله با تلمبه دستی است.

هرچند باز کردن لوله با تلمبه دستی روشی ساده است اما، یک سری نکاتی است که با رعایت کردن آن می توانید، نتیجه بهتری را مشاهده کنید و ما در این مقاله می خواهیم آنها را برای شما معرفی کنیم.

البته اگر می خواهید از همان ابتدا بازکردن لوله های منزلتان را به لوله بازکن ماهر بسپارید می توانید با خدمات لوله بازکنی دروس یا هر منطقه ای دیگر در سایت برچسب مراجعه کنید.

باز کردن لوله با تلمبه دستی چگونه انجام می گیرد؟

قبل از اینکه روش اصولی باز کردن لوله با تلمبه دستی را بیان کنیم باید با خود تلمبه دستی آشنا شوید،

تملبه دستی وسیله ای است که، با داشتن یک کاسه لاستیکی بر سر آن و ایجاد خلاء در لوله فاضلاب می تواند اشیا را به بیرون بکشد و یا اینکه با جابجا کردن روسوبات واشائی که باعث گرفتگی چاه فاضلاب شدند، گرفتگی آن را برطرف کند.

بازکردن لوله با تملبه دستی

البته اگر باز کردن لوله با تلمبه دستی مشکل گرفتگی لوله منزل شما را برطرف نکرد، می توانید، با لوله بازکنهای ماهر و کاربلد سایت “برچسب barchasb” درسراسر تهران تماس بگیرید و برای این کار کافی است که وارد سایت برجسب شده و اسم محل زندگی خود را جستجو کنید.

نکات باز کردن لوله با تلمبه دستی

حتما قبل از استفاده از تلمبه دستی می توانید مقداری دور آن را با وازلین چرب کنید که بهتر به زمین با سینگ بچسبد و هوا نکشد.

البته اگر نمی خواهید از روش باز کردن لوله با تلمبه دستی استفاده کنید، می توانید با خدمات لوله بازکنی در شمال تهران یا هر منطقه ای از تهران که هستید تماس بگیرید.

توجه داشته باشید که می توانید از تلنبه های توپی برای توالت های فرنگی استفاده کنید.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]


0 نظر »

No comments yet.

RSS برای نظرات بازتاب کنید

نظر بدهید