آشنایی با مزایای کفشور خطی

نوشته شده توسط مسئول it | دسته‌بندی نشده | سه‌شنبه 22 ژوئن 2021 7:14 ق.ظ

همانطور که میدانیم امروزه پیشرفت بسیار زیادی در علم طراحی وسایل شده و هر وسیله قدیمی مدل جدیدترش آمده یکی از همین وسایل که طراحی جدید تر و متفاوت تر آن در بازار ارائه شده است کشورها هستند که در جدیدترین طراحی خود به اسم کفشور خطی وارد بازار شدند در ادامه می خواهیم شما را با کفشور خطی بیشتر آشنا کنیم.

معرفی کفشور خطی

کفشور خطی هم نوعی کف شور است که با توجه به شکل آن نامگذاری شده است کفشور خطی از یک لگنه مستطیل شکل باریک که بیشتر شبیه خط است تشکیل شده و در وسط آن لوله برای تخلیه آب وجود دارد و به وسیله آن لوله به فاضلاب وصل میشود. کفشور خطی که ظاهر آن بسیار جذاب است کارکرد موثرتری نسبت به دیگر انواع کفشور دارد.

اگر چنانچه فاضلاب منزل شما دچار گرفتگی شد و شما از کفشور خطی استفاده می کردید هیچ جای نگرانی نیست لوله بازکن و چاه بازکن های ماهر سایت برچسب در هر منطقه از تهران که هستید آماده خدمت رسانی به شما می باشند کافیست با لوله بازکنی شمال تهران تماس بگیرید تا شما را از خدمات قیمت مناسب و تضمینی خود بهره مند بسازند.

دسته بندی کفشور خطی بر اساس جنس آن

کشور خطی را بیشتر با توجه به جنس آن دسته‌ بندی می‌کنند که به ترتیب زیر می باشد:

  • کفشور استیل: کفشور خطی استیل که در واقع تمام بدنه آن را از استیل ساخته اند.
  • کفشور پلاستیکی: کفشور ۲ نوع هست در نیمه اول آن فقط بدنه تمام پلاستیک است ست و نمایان استیل ولی در نوع دوم تمام بدنه و رویه از این پلاستیک فشرده می باشد.
  • کفشور سرامیکی: کفشور بدنه آن استیل است که رویه آن را از جنس سرامیک قرار می‌دهند که بیشتر در حمام و سرویس های بهداشتی استفاده میشود.
  • کفشور آهنی: کشورها بیشتر در پارکینگ ها استفاده می شود تا بتواند وزن وسایل نقلیه سنگین را هم تحمل کند.

باید توجه داشته باشیم که تمام مدل‌های بالا خودشان در دو نوع کفشور شیبدار و تخت دسته بندی می شوند کفشور شیبدار که بدنه آن کمی به سمت محفظه خروج آب شیب دارد و آب بیشتری را از خود می تواند عبور دهد ولی کفشور تخت چنین نیست با شیب سطح کار می کند و خود بدنه به سمت خروجی آب بدون شیب است.

استفاده از کفشور خطی چه فایده ای دارد؟

  • کفشور خطی با وجود اینکه جزو وسایل جدیدی هست که به بازارعرضه شده ولی فایده های زیادی دارد که در اینجا به بخشی از آن اشاره می کنیم.
  • بهترین ویژگی کفشور خطی این است که آب را به خوبی از روی سطح زمین جمع می کند و همچنین ظاهر زیبایی هم دارد.
  • کفشور خطی شیب دار که بدنه آن سمت خروجی لوله است مقدار آب بیشتری را در مقایسه با کفشور تخت جمع آوری می کند و به لوله فاضلاب می‌ فرستد.
  • کفشور خطی شیب دار آب بیشتری را از خود عبور می دهد.

شرکت های سازنده برای کسانی که دوست دارند کفشور آنها سایز خاصی داشته باشد می توانند این کفشو ها را در سایز دلخواه شما به صورت سفارشی تولید کند ولی این نکته هم قابل توجه است که ابعاد کفشور خطی استیل محدودیت دارد. همچنین اگر کف شور شما گرفت هرگز از محلول های اسیدی استفاده نکنید زیرا این کار به لوله های فاضلاب و همینطور به کفشور آسیب وارد می‌کند برای رفع این مشکل با متخصصان لوله‌ بازکنی سایت برچسب در شرق تهران  تماس بگیرید. کافیست منطقه خود را در سایت برچسب جستجو کرده و شماره نزدیکترین متخصص به منطقه خود را پیدا نمایید.

نکات لازم برای شناخت بیشتر انواع کفشور خطی

تمیز کردن کفشور خطی برای شما بسیار آسان است و اصلاً از این بابت نگران نباشید همچنین شما میتوانید کفشور خطی سوپاپ دار هم استفاده کنید زیرا این نوع از کفشورها از بوی بد و ورود حشرات به داخل منزل تان جلوگیری کرده و خیالتان از این بابت راحت می شود برای سفارش این کفشورها بهتر است از ابعاد آماده آنها در بازار استفاده کنید زیرا اگر بخواهید سایز خاصی را سفارش دهید به قیمت آن اضافه می شود.

کفشور خطی بالای ۲ متر از نوع کفشور پلاستیکی است که به آن گاتر هم میگویند که از آنها معمولاً در لبه های استخر استفاده می شود. اگر لوله فاضلاب و چاه حمام شما مسدود شد میتوانید به مقاله های آموزشی مرتبط در سایت برچسب مراجعه کنید و گرفتگی لوله فاضلاب منزل تان را حل کنید. همچنین شما میتوانید با جستجوی منطقه خود در سایت برچسب بهترین لوله بازکن ها را در منطقه محل سکونت خود پیدا کرده و با آنها تماس بگیرید.

باید توجه کنید که تمام این مدلهای بالا که نام بردیم خود در دو نوع مدل کفشور شیب دار و تخت، دسته بندی می‌شوند. کفشور شیب دار کمی بدنه کفشور به سمت محفظه خروج آب شیب است و آب بیشتری را از خود عبور می‌دهد ولی کفشور تخت با شیب سطح کار می‌کند و دیگر خود بدنه به سمت خروجی آب شیب ندارد.

لطفا به این مطلب رای دهید:
[تعداد: 0    میانگین: 0/5]


0 نظر »

No comments yet.

RSS برای نظرات بازتاب کنید

نظر بدهید